Close Cookie Popup
Cookie Preferences
By clicking “Accept All”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage and assist in our marketing efforts as outlined in our privacy policy.
Strictly Necessary (Always Active)
Cookies required to enable basic website functionality.
Cookies helping us understand how this website performs, how visitors interact with the site, and whether there may be technical issues.
Cookies used to deliver advertising that is more relevant to you and your interests.
Cookies allowing the website to remember choices you make (such as your user name, language, or the region you are in).

5 belangrijkste punten waar je 80% tijd kan besparen en makkelijk kan groeien wanneer je Groepslessen en Bootcamps geeft.

“Voordat ik AppyBee gebruikte, moest ik heel veel handmatig regelen. Nu gaat alles geautomatiseerd. Dat scheelt veel tijd en stress.”

5 belangrijkste punten waar je 80% tijd kan besparen en makkelijk kan groeien wanneer je Groepslessen en Bootcamps geeft.

“Voordat ik AppyBee gebruikte, moest ik heel veel handmatig regelen. Nu gaat alles geautomatiseerd. Dat scheelt veel tijd en stress.”

Miranda van Spijk PT & Workouts
Miranda van Spijk

Wat zijn nu de 5 belangrijkste punten wanneer je Groepslessen en Bootcamps geeft?

1. Boeken van een (proef) training

Boeken van een proeftraining

Heen en weer bellen, appen of mailen. Agenda’s naast elkaar leggen. Boekingen vastleggen. Het reserveren van een (proef) training was een traag en stroperig proces. AppyBee stroomlijnt en versnelt dat, want klanten boeken via je eigen AppyBee app of website-widgets. Zo bespaar je (enorm) veel tijd en voorkom je no-shows, (te) late antwoorden en gefrustreerde klanten.

2. De betaling van de training

betaling van een proeftraining

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

3. Een klant annuleert een trainin

Klant annuleert training


Als klanten een training wilden annuleren, gebeurde dat via allerlei kanalen, zoals de telefoon, WhatsApp, SMS of mail. Met AppyBee annuleren alle klanten via je AppyBee app of de website-widgets. Zo voorkom je misverstanden. Bovendien is je annuleringsbeleid helder: ‘vijf minuten voor de start’ afzeggingen komen dus niet meer voor. Plus: AppyBee verwerkt het administratief voor je.


4.Een training gaat niet door

Jij annuleert training

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

5. Communicatie met je klanten

Communicatie met je klanten


Hoe leuk en handig WhatsApp-groepen, Facebook, e-mail, Instagram en de ‘old school’ telefoon ook zijn, je was een hoop tijd kwijt aan het opzetten en bijhouden van klantcommunicatie. Met AppyBee stuur je pushberichten naar je eigen app en de e-mailadressen van al je klanten. Met één klik. En in lijn met je huisstijl.


Date

May 21, 2023

Do you like this article?

Why not share it: