By clicking “Accept All”, you agree to the failure of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage and assist in our marketing efforts as outlined in our privacy policy.
5 key points where you can save 80% time and grow easily when you teach Group Lessons and Boot Camps.
“Before using AppyBee, I had to do a lot of things manually. Now everything is automated. That saves a lot of time and stress.”
5 key points where you can save 80% time and grow easily when you teach Group Lessons and Boot Camps.
“Before using AppyBee, I had to do a lot of things manually. Now everything is automated. That saves a lot of time and stress.”
Miranda van Spijk PT & Workouts Miranda van Spijk
So what are the 5 most important points when you give Group Lessons and Boot Camps?
1. Booking a (trial) training
Oude manier
Klanten bellen of sturen je een bericht via sms, WhatsApp (groep) of e-mail. Oftewel; via verschillende kanalen en apparaten.
Nieuwe manier
Via jouw AppyBee app of website-widget boeken klanten makkelijk en snel hun favoriete training.
Oud resultaat
Je moet de boekingen ‘bij elkaar grabbelen’ en handmatig registreren. Is het druk, dan reageer je misschien laat (boze klant) of vergeet je boekingen te verwerken.
Nieuw resultaat
Klanten weten je goed te vinden en hebben een fijne ervaring. Automatische bevestigingsmails en herinneringen verminderen no shows. En je hoeft niets met de hand te verwerken. Dat doet AppyBee voor je!
Calling, texting or emailing back and forth. Lay agendas side by side. Capture bookings. Reserving (trial) training was a slow and viscous process. AppyBee streamlines and accelerates that, because customers book via your own AppyBee app or website widgets. This saves you (an enormous) amount of time and prevents no-shows, (too) late answers and frustrated customers.
Je moet alles correct bijhouden en zelf facturen of betalingsverzoeken versturen. Bijvoorbeeld via de post, mail, een Tikkie, handje contantje of een overschrijving
Oud resultaat
Los van al het werk – versturen betalingen, controleren afschriften, enz. – zijn er altijd klanten die niet (meteen) betalen. En dus ‘mag’ jij daar achteraan. Niet bepaald je hobby!
Nieuwe manier
Klanten betalen voor- of achteraf via je eigen app of website widget. Vind je vooraf wel zo veilig? Met AppyBee kun je klanten daartoe ‘verplichten’ met abonnementen, bundels of eenmalige betalingen voor losse lessen.
Nieuw resultaat
Alle betalingen komen ‘automagisch’ binnen. Je hoeft dus geen nota’s op te stellen, achter niemand aan te bellen en hebt je administratie altijd op orde. Plus: klanten weten precies waar ze aan toe zijn.
If you wanted to process payments, you had to do it manually by creating invoices and/or sending payment requests. With all the risks, such as errors, unarrived messages or non-payment, that entails. AppyBee takes over that for you. Payments are automated and calling after invoices is a thing of the past.
Klanten bellen, sturen je een app/sms of e-mailen om door te geven dat ze niet komen.
Oud resultaat
Je dient alle annuleringen handmatig te verwerken, wat veel tijd kost, foutgevoelig is en ook nog eens administratief (verrekenen kosten) moet worden afgehandeld. Bovendien komt het vaak voor dat klanten last minute afzeggen.
Nieuwe manier
Klanten annuleren via je eigen AppyBee app of website widget. En zien meteen je annuleringsbeleid.
Nieuw resultaat
Omdat je beleid nu helder is, annuleren minder klanten. En als ze al afzeggen, doen ze dat minder vaak op het laatste moment. Bovendien hoef je annuleringen niet zelf te verwerken. Eindelijk wat tijd voor jezelf!
When customers wanted to cancel a training, this happened via various channels, such as the phone, WhatsApp, SMS or mail. With AppyBee, all customers cancel via your AppyBee app or website widgets. This way, you can avoid misunderstandings. In addition, your cancellation policy is clear: cancellations “five minutes before the start” therefore no longer occur. Plus: AppyBee processes it administratively for you.
Je moet handmatig een WhatsApp (groep) bericht versturen en/of via Instagram of Facebook laten weten dat je verhinderd bent. Bovendien dien je betalingen handmatig terug te storten.
Oud resultaat
Je bent een hoop tijd kwijt en weet niet zeker of klanten je annulering überhaupt hebben gezien. Zo niet, dan kunnen klanten geïrriteerd raken. Knap vervelend!
Nieuwe manier
Je verzendt de annulering via je AppyBee app of website-widget. En boem, alle klanten ontvangen het meteen. Ook fijn: de betalingen worden door AppyBee automatisch afgehandeld. Geen handwerk dus.
Nieuw resultaat
Je bespaart veel tijd en je klanten zijn allemaal tegelijk op de hoogte.
If you wanted to process payments, you had to do it manually by creating invoices and/or sending payment requests. With all the risks, such as errors, unarrived messages or non-payment, that entails. AppyBee takes over that for you. Payments are automated and calling after invoices is a thing of the past.
Je verstuurd e-mails, post op Instagram en Facebook en/of houdt contact via WhatsApp en SMS.
Oud resultaat
Niet al je klanten houden alle kanalen in de gaten. En dus is de kans groot dat ze je berichten niet of pas laat zien. Bijvoorbeeld als je aanbieding is verlopen! Ook een nadeel: niet alle uitingen zijn in jouw eigen identiteit.
Nieuwe manier
Je stuurt push berichten via je eigen (en dus heel herkenbare) app en/of e-mail. Denk aan YouTube of Vimeo video's, Facebook-berichten of Instagram-posts. AppyBee regelt het!
Nieuw resultaat
Alle geregistreerde klanten ontvangen je berichten en aanbiedingen. En al die informatie staat nu op één plek. Makkelijk te vinden dus! Perfect voor je branding en het versterken van je bedrijfsidentiteit.
As fun and convenient as WhatsApp groups, Facebook, email, Instagram, and the “old school” phone are, you spent a lot of time setting up and keeping track of customer communication. With AppyBee, you can send push notifications to your own app and the email addresses of all your customers. With one click. And in line with your corporate identity.