Andy Westzaan : “Binnen één dag waren we live en konden mensen bij ons reserveren”.
Ontdek waarom Andy Westzaan, de eigenaar van Sportcentrum Brothers, fitness software gebruikt om zijn doelen te bereiken: betrokken leden en eenvoudig beheer van trainingen en Workouts.
Hoe ervaar je het systeem van AppyBee?
Het fijne van AppyBee is natuurlijk dat je de registraties kunt maken met het aantal beschikbare plekken. We hebben bijvoorbeeld een boxing bag les, als je alle zakken gebruikt. 2 mensen per zak kun je 66 mensen kwijt, dus het was eerst altijd: ja, wie het eerst komt, die het eerst maalt. Nu kun je het veel beter spreiden en je werkt veel minder met telefonische reserveringen. Er wordt een heel stuk administratie uit handen genomen, want voorheen gingen, mensen bellen, kun je mij voor die les vastzetten enzovoort, enzovoort.
Waarom ben je AppyBee gaan gebruiken?
De maand dat we de corona oorzaken hebben gehad, op gegeven moment gaan registreren in verband met het contactonderzoek. Registreren op zich is niet zo een probleem. We hebben onze websitebouwer toen aangesproken, kun je een systeem maken waarbij we de mensen kunnen laten registreren voor de diverse lessen die we hebben. We hebben gedurende de week 30 groepslessen. Je mocht maar een beperkt aantal mensen hebben. Website bouwer dus aan de gang gaan. Op het laatste moment mislukte het. Het crashte gewoon. Via via waren we eigenlijk in contact gekomen met AppyBee en die hebben eigenlijk binnen een paar uur, binnen één dag gezorgd dat wij voor één juni 2020 online waren en dat de mensen konden boeken.
Waarom adviseer je andere ondernemers ook om AppyBee te gebruiken?
Nou, ik zou de mensen zeker adviseren om met AppyBee samen te werken om een aantal redenen; de prijs, de kwaliteit en de service. Ik vind het een fantastisch systeem en wij zijn er ontzettend trots en blij mee.